17 maj 2012

Makijaz dzienny kolorowy:)

    Pierwszym makijażem na moim blogu będzie kolorowy makijaż dzienny. Makijaż ten jest delikatny mimo kilku wyrazistych kolorów, których użyłam do jego wykonania. Jest to połączenie różu, fioletu, granatu z odrobiną brzoskwini.







Kosmetyki których użyłam:
-podkład Make Up Atelier Paris 2Y
-puder fiksujący Dermacolor P1
-bronzer Rimmel
-róż Everyday Minerals kol. weekend gateway
-pomadka Rimmel kol. vintage pink
-cienie Inglot, Sleek
-granatowa kredka Primark
-kredka do brwi Prestige
-baza pod cienie Urban Decay
-tusz Rimmel Lash Accelerator

Co o nim sądzicie? :)
Pozdrawiam:*

Gosada


9 komentarzy:

  1. jest swietny!ja juz zgapiłam go i wykonałam mniej wiecej podobnie,widziałas na FB :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Aga:* tak widzialam, Twoja wersja byla sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj twój piekniejszy...nie udało mi sie tak samo jak tobie

      Usuń
  3. piekny dzienny makijaz Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, niby mocny, niby dużo kolorów a jednocześnie delikatny... magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniolku:* sama sie zastanawiam jak przy tylu kolorach UDALO mi sie nie przesadzic;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie pomalowane oczka,nie przesadzone i bardzo lubię Twoje cieniowanie;-)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Basiu:* to mile co napisalas:)

      Usuń