4 cze 2012

Bańkowo kolorowo- sesja zdjęciowa

Witam:) Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować efekty sesji zdjęciowej w stylu beauty. Tematem była bańka mydlana, wiec z założenia miało być kolorowo. Do głowy przyszedł mi makijaż raczej niewyjściowy:P ale w końcu to sesja, więc poszaleć można;)

Foto: Aga Cybulska i Remigiusz Marczak
Model: Sara
Make Up: ja

Jako pierwsze przedstawiam zdjęcie z przygotowań czyli tzw. backstage...Malowanie sprawiło mi mnóstwo frajdy. Dziękuję Modelce za to, ze cierpliwie wytrwała w trochę przydługim, bo prawie dwugodzinnym, procesie tworzenia tego makijażu;) Dopracowywanie szczegółów niestety trwa, a ja już tak mam ze nie mogłabym sobie darować gdyby się okazało potem na zdjęciach, że coś nie gra w makijażu. Wszystko mi się udało tak jak sobie zaplanowałam:) a efekty możecie ocenić poniżej...




Dziękuje bardzo serdecznie całej Ekipie za ta sesję :*

Pozdrawiam
  Gosada

4 komentarze:

  1. Bardzo kolorowo :) Najbardziej urzeka zdjęcie numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie to zdjecie:) Pozdrawiam Aniolku i milo ze zajrzalas:*

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kolorowe makijaże;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mamy podobne upodobania:) Milo mi ze odwiedzilas moj blog:*

      Usuń