5 cze 2012

Divaderme czyli rzęsy w butelce- recenzja

 W czerwcowym numerze miesięcznika "Uroda" przeczytałam o produkcie, który skutecznie pogrubia i wydłuża rzęsy. Od razu zaintrygował mnie ten "wynalazek" i zaczęłam szukać informacji na jego temat w internecie. Znalazłam ten produkt pod nazwa Divaderme, zamówiłam przez eBay i po kilku dniach mogłam go przetestować na sobie, a raczej na swoich rzęsach;) Czy ostatnio nie za dużo o rzęsach na moim blogu?;)

A tak wygląda to cudo:) Mala szklana buteleczka z aplikatorem, przypominającym szczoteczkę do tuszowania rzęs, zawiera 9ml krótkich włókienek w kolorze czarnym. Zaplacilam za ten produkt £8.50.

Sklad: Cellulose, panthenol, vitamin E, basil


                                         

Jak używać?
1. Podkręcić rzęsy zalotką
2. Wytuszować rzęsy dowolnym tuszem (najlepiej takim, który nie skleja rzęs i nie pozostawia grudek)
3. Przy pomocy aplikatora przeczesać rzęsy (od razu po pomalowaniu) nakładając na nie niteczki Divaderme
4. Nałożyć druga warstwę tuszu dokładnie rozczesując rzęsy
Gotowe:)

A oto efekt :

                          Przed                               Po

Według mnie efekt jest zgodny z opisem na opakowaniu. Rzęsy są pięknie podkreślone i nareszcie widoczne:) Minusem jest to, że włókienka Divaderme bardzo osypują się przy aplikacji, dlatego najlepiej w momencie nakładania przyłożyć na okolice pod oczami płatek kosmetyczny bądź chusteczkę higieniczna. Wadą również jest to, że rzęsy się sklejają, łatwo również uzyskać efekt "dredów" na rzęsach, dlatego tak ważne jest żeby je jak najszybciej rozdzielić po nałożeniu ostatniej warstwy tuszu.

Myślę ze jest to produkt godny polecenia dla tych z Was, które maja krótkie i niezbyt geste rzęsy, bo to prosty i szybki sposób na to żeby dodać spojrzeniu wyrazistości na co dzień.

Pozdrawiam
 Gosada


4 komentarze:

  1. fajny fajny:) teraz jestem nim jeszcze bardziej zachwycona niz na poczatku, nabralam wprawy w nakladaniu i efekty sa lepsze:) Polecam!

    OdpowiedzUsuń