7 cze 2012

Rusałki-sesja zdjęciowa

 Witam:) Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować zdjęcia z sesji plenerowej pt.Rusałki, w której miałam przyjemność brać udział. Makijaże miały być mocniejsze i kolorowe, tak by były widoczne przy dalekich kadrach.

Foto: Aga Cybulska i Remigiusz Marczak
Modelki: Kamila i Paulina
Stylizacja: Aga Cybulska
Make Up: ja
Gościnnie podpowiadała i doradzała w kwestii stylizacji i makijażu Gabi  

Na początek troszkę fotek z backstage;)



Aga i Gabi przy kawce bacznie obserwują moje postępy w malowaniu;) :*

 A to już zdjęcia z pleneru...



I jak Wam sie podoba?:)

Pozdrawiam
  Gosada:*

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się baaardzo pierwsza fotka i makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się :) Ale zdjęcia bardzo malutkie, mogłyby być nieco większe, wtedy lepiej by się oglądało. Marzę o takiej sesji od dziecka :)

    A przy okazji bardzo serdecznie zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* ja dopiero zaczynam swoja przygode na blogspocie i nie wiem jak sie wstawia wieksze zdjecia:/dodalam je duze ale tak je pomniejszylo:/ po kliknieciu na nie wyswietlaja sie w wiekszym rozmiarze. Dziekuje za info o rozdaniu:)

      Usuń
  3. makijaże świetne z pazurem, ale jednek dziewczęce i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo uroczy pomysl na sesje :)tak tak, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń