29 cze 2012

Soczyste kolory na Lato-tutorial

Witam Was:) Dzisiaj mam dla Was makijaż w letnich nasyconych kolorkach...myślę że zestawienie granatu, limonkowej zieleni i fioletu bardzo ładnie się prezentuje. Ja się w tym makijażu bardzo dobrze czułam, wiec polecam wypróbować na sobie:)

  Kosmetyki, których użyłam:
-podkład Make Up Atelier Paris 2NB
-puder Dermacolor P1
-korektor rozświetlający Inglot
-bronzer Rimmel
-blyszczyk Avon Perfect Nude
-cienie Inglot i Sleek
-kredka Avon Ultra Violet
-kredka o brwi Prestige
-maskara Rimmel Lash Accelerator






A tu możecie obejrzeć filmik jak powstawał ten makijaż




Pozdrawiam:*
  Gosada

4 komentarze:

  1. Aaaa kochana bardzo Ci gratuluje wygranej w losowaniu http://bornprettystore.blogspot.com/ :D i dziekuje ze na mnie glosowalas <3 ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cos wygralam??? niemozliwe:P To Ty mialas wygrac przeciez:)zaraz oblookam wyniki...dzieki:*

    OdpowiedzUsuń