18 lip 2012

Cienie Sleek Ultra Mattes w akcji:)

Witajcie! Mam dla Was makijaż wykonany paletkami Sleek Ultra Mattes. Wypróbowałam połączenie fioletu i różu, zestawienie wdzięczne lecz dla mnie zbyt kolorowe na co dzień. Musiałam jednak w tym makijażu wyjść z domu po córcie do przedszkola;) Przedszkolanki już chyba zdążyły się przyzwyczaić przez cały rok do rożnych kolorów na moich powiekach;)

Użyte kosmetyki:
-podkład Make Up Atelier Paris
-puder transparentny Inglot
-korektor Kobo
-kredka Eye Bright Benefit
-cienie Sleek Ultra Mattes V1 i V2
-kredka do brwi Prestige
-eyeliner Sleek
-bronzer Rimmel 022
-tusz Rimmel Lash Accelerator
-konturówka do ust Inglot nr 67
-błyszczyk Lancome Tickled Pink











Zapraszam również do oglądania tutorialu


Co myslicie o tych paletkach? Podzielcie się swoja opinia:)

Pozdrawiam:*

Gosada

10 komentarzy:

  1. Gosiu,dla mnie jest przepiękny i jak najbardziej bym w nim wyszła nawet do sklepu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny - dla mnie nada się na dzień ale i super jako makijaż Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż:) Nie używam tych paletek, oczy mi po tych cieniach łzawią:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Kochane:* ciesze sie ze ten makijaz Wam sie spodobal bo malowalam w ciemno nie znajac cieni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijażyk! i cieszy mnie fakt, że zaŁożyłaś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz pisalam ,ale napisze jeszcze raz,jest sliczny...dla panny mlodej czy tez ogolnie na codzien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pomyslalam sobie o tym zestawieniu kolorystycznym to tez mi na mysl przyszla Panna Mloda:)w sumie to ten makijaz jest bardzo uniwersalny...Dziekuje Emi:*

      Usuń
  7. Naprawdę ślicznie :)Bardzo podoba mi się kompozycja tych kolorów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń