13 lip 2012

Na fioletowo-makijaż:)

Witajcie:) Wczoraj natchnęło mnie na taki trochę graficzny makijaż w fioletach przełamanych różem. Miał to być video tutorial, ale moja uszkodzona karta pamięci nie zarejestrowała części mojego wystąpienia przed kamera i tak oto został mi do pokazania tylko efekt końcowy;) może i dobrze się stało...oceńcie same:*

Na twarzy: 
-podkład Make Up Atelier Paris
-bronzer Rimmel
-rozświetlacz High Beam Benefit
-puder matujący Inglot
Oczy:
- paletka Sleek Sparkle i Circus
- cień Inglot
-biała farbka Kryolan
-tusz Rimmel Lash Accelerator i Divaderm
-kredka Eye Bright Benefit
Usta:
-kredka Inglot
-blyszczyk Lancome 




Pozdrawiam
  Gosada:)

9 komentarzy:

  1. Super :) ale nie może nie być super, w końcu fiolet <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) ja tez bardzo lubie fiolety;)

      Usuń
  2. fajny makijażyk :) bardzo lubię fiolety

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się odcień fioletu i fajnie, że jest ta biała kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta biala kreska to taki spontan byl w ostatniej chwili bo czulam sie przytloczona przez ten fiolet a tak jest chyba lepiej. Dziekuje:*

      Usuń
  4. bardzo ładny,a jakie Ty masz tu piękne tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu:* fiolety i brazy zmieniaja moje teczowki na niebieskie, a w rzeczywistosci sa szare;)

      Usuń
  5. Piękny jest, podobne zestawienie kolorów wybieram na swój ślub :) Fiolety ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń