31 sie 2012

Lakier do paznokci termoaktywny / Colour Changing Nail Polish Ylin- prezentacja

Witajcie:)
 Jakiś czas temu wygrałam w mini rozdaniu na blogu-sklepie BornPrettyStore lakier do paznokci zmieniający kolor pod wpływem temperatury...zaintrygowało mnie to strasznie, bo nie spotkałam się do tej pory z takim lakierem. Jego droga do mnie była dłuuuga i pechowa...Przesyłka szla z Hong Kongu i prawdopodobnie zaginęła, wysłano mi nagrodę ponownie i tym sposobem otrzymałam lakier po około dwóch miesiącach od ogłoszenia wyników;)

Nie podam składu tego lakieru ponieważ nie ma opisu w języku angielskim ani żadnym innym, który zdołałabym rozszyfrować;)

Ja mam wersje kolorystyczna błękit-fiolet. Pod wpływem ciepła staje się niebieski, a zimna fioletowy:)
Lakier ma dosyć rzadka konsystencje dlatego potrzebna jest więcej niż jedna warstwa żeby dobrze pokryć paznokieć, dość szybko schnie, ale daje matowe wykończenie. Do uzyskania połysku należy położyć lakier nawierzchniowy, ja użyłam odżywki Rimmel Nail Rescue.

Jutro uzupełnię posta o zdjęcie opakowania lakieru, wybaczcie, ale zapomniałam zrobić, a póki co jest widoczne w filmiku;)
A tak prezentuje się lakier na paznokciach





Bardzo podoba mi się to ze lakier tworzy gradientowe paznokcie tzw. ombre:) Efekt się zmienia w zależności od tego jaka temperaturę maja dłonie, jeśli są zimne lakier na paznokciach będzie jednolicie fioletowy (wrzosowy).

Zachęcam również do obejrzenia filmiku, na którym widać efekt "na żywo":)

Pozdrawiam Was 
  Gosada


4 komentarze:

  1. Świetny efekt,z gradientowymi paznokciami jest troszkę pracy,a tu mamy efekt w butelece:-)Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale nigdy nie wiadomo kiedy lakier zmieni odcien, a ja jestem zmarzluchem i zazwyczaj mam lodowate rece, wiec kolor na paznokciach w wiekszosci wrzosowy:)Pozdrawiam Cie Basienko:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. piekny ale juz wiem ze krotkotrwaly, lakier nie nadaje sie do noszenia na drugi dzien, blyskawicznie pojawiaja sie odpryski:/ szkoda

      Usuń