14 wrz 2012

Makijaż jesienny w stylu Pin Up + metamorfoza

Witam Was:)
Dawno nie było postu z makijażem, więc spieszę by to nadrobić. Jesień się zbliża nieubłaganie, styliści już serwują nam porady jak wyglądać modnie w nadchodzącej porze roku. Jeśli chodzi o makijaż to będzie modne delikatnie podkreślone oko (wystarczy ze pociągniemy tylko rzęsy maskara) i zdecydowany kolor na ustach...to usta maja być na pierwszym planie. Ja zdecydowałam się troszkę przerobić ten trend i pokusiłam się o makijaż w stylu Pin Up ale w kolorach jesiennych, stonowanych czyli czerwień na ustach zamieniłam na brąz z domieszka różu...w każdym razie zobaczcie co powstało:)

Lista kosmetyków:

-podkład Revlon Photo Ready 004

-podkład Everyday Minerals light neutral jako puder
-cienie Sleek Darks
-baza pod cienie Urban Decay
-brązowa kredka Avon cosmic brown
-tusz Rimmel Scandal Eyes Show Off
-błyszczyk Dior
-konturówka 17 Buff
-bronzer Rimmel 022
-sztuczne rzesy Ardell 318
-rozświetlacz High Beam Benefit
-kredka Eye Bright Benefit





 I jeszcze metamorfoza;)



Zapraszam również do obejrzenia filmiku z tym makijażem




Pozdrawiam serdecznie i do następnego:*




10 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i cieszę się ze tu zajrzałaś:)

      Usuń
  2. PIĘKNIE :) Od razu oczy nabierają takiego wyrazu... niby makijaż to ZUO :) ale jak się bez niego obejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie nie potrafie obejsc:) chwala temu kto wymyslil kosmetyki do makijazu;)

      Usuń
  3. bez makijazu bym za prog nie wyszla haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestes uzalezniona od makijazu?;)

      Usuń
  4. oo nie wiedziałm Gosiu ze masz bloga!super!
    a i taka moja malutka sugestia..Niezbyt ładnie wygladaja te reklamy na samym poczatku strony głownej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od niedawna bloguje dlatego nie wiedzialas;) a ja nie widze reklam:( nie mialam pojecia ze sa jakies na stronie glownej...hmmm postaram sie cos z tym zrobic...dziekuje ci za info:* ja sie jeszcze slabo w tym wszystkim orientuje

      Usuń