31 paź 2012

blękit&brąz dla niebieskookiej? dlaczego nie:)

Dzieci zasnęły... mam teraz chwilkę na relaks i na to żeby zamieścić wczoraj zapowiedziany makijaż:) Może przypadnie Wam do gustu:) Napiszcie co o nim myślicie...

Kosmetyki, których użyłam:
-podkład MAP 2NB i 5Y
-puder fiksujący Dermacolor
-róż Rose Gold Sleek (strasznie często go używam, bo uwielbiam:))
-cienie z rożnych paletek Sleek
-eyeliner Collection 2000
-tusz Rimmel
-bronzer Rimmel
-konturówka 17+ błyszczyk Lancome
-kredka do brwi
-kredka eye bright Benefit
-kredka Avon Supershock
-sztuczne rzęsy no name






Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie kolorów :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny układ i kolory!
    PS. WRACAJ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobrane kolory :) Aż sama spróbuję taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło,super cieniowanie,całość robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje:) ciesze sie ze Wam sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe rozłożenie kolorów. Nie wpadłabym na to, żeby wewnętrzny kącik pomalować na niebiesko. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo śliczny!!bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze tyle milych komentarzy zebral ten makijaz:) Dziekuje!

      Usuń
  9. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, gratuluję
    Po szczegóły zapraszam na http://milenabeautyart.blogspot.com/ Pozdrawiam Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boję sie iebieskiego przy niebieskich oczach, ale wychodzi całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie boje zielonego:P niebieski w polaczeniu z innym kolorem pasujacym do niebieskich oczu nie jest taki straszny:) dziekuje:)

      Usuń
  11. Efekt prześliczny! Piękne kolory, bardzo tajemniczo wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twoje makijaże ...... Zapraszam cie do po odebranie wyróżnienia na LIEBSTER BLOG...pozdrawiam serdecznie . Bożena

    OdpowiedzUsuń