26 paź 2012

Eleganckie smokey eyes w stylu gwiazd:) + video tutorial



Witam po dłuższej przerwie:)

Przybywam dzisiaj do Was z makijażem wieczorowym, niezwykle eleganckim, który dodaje zalotności spojrzeniu, jednocześnie łącząc klasyczny szyk z nutka zadziorności. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu:) Ja ze swojej strony dodam tylko, że świetnie się czuje w tak podkreślonych oczach:)



Do wykonania makijażu użyłam:
-krem BB Missha
-korektory Kobo i MAC Studio Finish NW20
-puder fixujacy Dermacolor
-bronzer Rimmel 022
-róż Sleek Rose Gold
-cienie Sleek i Inglot
-czarne kredki Avon Super Shock i Glimmerstick
-kredka Eye Bright Benefit
-tusz Rimmel
-klej do rzes Royal
-sztuczne rzesy bezfirmowe
-cielista kredka do ust Inglot AMC
-konturówka 17 kolor taupe
-błyszczyk Lancome Simmer






Zapraszam również do obejrzenia video tutorialu, w którym dodatkowo będziecie mogli zobaczyć jaka fryzurę wykonałam do tego makijażu:)


Pozdrawiam i zapraszam ponownie na mojego bloga:)

4 komentarze:

  1. gratuluję filmiku. próbowałam raz i więcej tego nie powtórzę, ani mi się nie chce plus beznadziejnie wyszło. tutaj za to klasa i jakość. gratuluję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przykro mi ze sie nie udalo ale nie poddawaj sie;) Dziekuje za mile slowa:*

      Usuń