17 lis 2012

Karnawał coraz bliżej!:) makijaż i slów kilka:)

Witam Was:)
  Ostatnio troszkę Was zaniedbałam, nie miałam czasu na nowa notkę na blogu, ale to nie znaczy, że nie powstał żaden nowy make up:D Malowałam oczywiście:) jeden z ostatnio powstałych makijaży będziecie mogły prawdopodobnie zobaczyć w nowym magazynie e-makeupownia, którego pierwszy całkowicie darmowy numer będziecie mogły pobrać w połowie grudnia. Trwają intensywne prace nad tym magazynem i powiem Wam, że będzie ciekawie:D
  Zapraszam, wiec do polubienia fanpage'a e-makeupowni KLIK!, gdzie będziecie mogły śledzić najnowsze informacje dotyczące tego przedsięwzięcia.

  Chciałam Wam przedstawić makijaż, który powstał do sesji karnawałowej...może troszkę za wcześnie wprowadzam Was w ten nastrój, ale przecież trzeba odpowiednio wcześnie zacząć myśleć o kreacji i makijażu;)

Make Up: Ja
Foto: Agnieszka Cybulska
Dzielnie pozowała: Beata Karczewska

Czego użyłam do tego makijażu?
-podkład MakeUp Atelier Paris
-puder fiksujący Dermacolor
-korektory Mac Studio Finish Concealer i Kobo
-bronzer Rimmel 022
-cienie czarny z palety Sleek, 112 Inglot, Bobbi Brown i złotko Clarins
-róż Sleek rose gold
-kredka do brwi Prestige+cień Sleek
-tusz Rimmel
-sztuczne rzęsy no name
-klej do rzęs Royal
-konturówka 17
-kredka do ust w kolorze skory Inglot
-błyszczyk Avon (dopisze szczegóły)
-złote ozdoby Inglot






Bliżej Sylwestra pojawi się więcej zdjęć z tej sesji, na razie postanowiłam zamieścić tylko te, które pokazują makijaż:) 



  Zakonczę ten post niezmiernie miłym akcentem:)
Dziękuję serdecznie dwóm blogerkom Milenie (Milena Beauty Art) i Bożenie (bisi bozena) za wyróżnienie mojego bloga nagrodą
jest mi bardzo miło że zaglądacie tutaj, śledzicie moje makijażowe poczynania i je doceniacie, dzięki moim Czytelnikom mam z kim dzielić się moją pasją! DZIĘKUJĘ!
Postaram się zrobić oddzielną notkę i odpowiedzieć na pytania, ale jest to zabawa wymagająca troszkę więcej czasu, dlatego proszę o cierpliwość:)

Pozdrawiam:*
 

9 komentarzy:

  1. przepiękny, urzekający makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej pięknie <3
    Masz do tego talent :P
    Mi tak ładnie nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) to nie jest trudny makijaz, tylko troszke cierpliwosci i sie uda na pewno:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mojego nowego bloga http://lepoudrier.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dziewczyna, sliczne fotki i genialna Twoja robota :)

    OdpowiedzUsuń