19 sty 2013

Moje makijaze dla e-makeupowni:)

Witam:) Wczoraj mogliście się rozkoszować cieplutkim świeżutkim magazynem, w którym mnóstwo pięknych makijaży stworzonych przez moje Koleżanki. Dzisiaj postanowiłam, że wstawię moje prace, które się w nim znalazły...w sumie to już nie chciałam Was nimi zanudzać, ale Basia8212 mnie podkusiła:) Stwierdziłam, że dam moim Czytelnikom możliwość skomentowania tych makijaży;)

Graficzny szyk


 Woalka


i co myślicie? Jestem ciekawa Waszej opini:)
Pozdrawiam Was :*

9 komentarzy:

  1. Woalka jest piękna :) a kokardki słodkie :) śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lol moim zdaniem wygląda to fantastycznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz moja opinie Gosiu woalka - zakochanam w niej :))
    kokardki slodkie sa i bardzo urokliwe - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje slicznie za tak mile komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) juz niedlugo nowy numer i kolejne prace dla magazynu:)

      Usuń