3 lut 2013

Sposob na blondynkę?;) Czyli moja urocza znajoma i dwa makijaże:)

Witam:) Przybywam dzisiaj z nowym postem makijażowym. Dla tych z Was, które śledzą moje poczynania na facebook, nie będzie to żadna nowość, ale liczę, ze poznam Wasza opinie na temat tych malunków:) Makijaże powstały w bardzo miłej atmosferze przy kawce, ciasteczku i tzw. pogaduszkach:) Od razu zaznaczę, że efekt na zdjęciach jest trosze inny niż w rzeczywistości i sama nie wiem dlaczego tak się stało, bo makijaż i zdjęcia zrobiłam w takim samym oświetleniu daylight z softboxow.

A o to dwa makijaże na tej samej modelce:
- oberżyna i limonka



- granatowe smoky ( na żywo kolor mniej wpadający w błękit, bardziej stłumiony i spokojny)


 Który makijaż podoba Wam się bardziej? o ile w ogóle któraś z moich propozycji przypadła Wam do gustu:P

Pozdrawiam:*



11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie oby dwa są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa wspaniałe jednak pierwsza wersja bardziej w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za opinie:) ja sie ciagle waham bo modelka wyglada zupelnie inaczej w obu wersjach, mysle ze jeszcze kiedys cos na niej zmaluje:)

      Usuń
  3. nie lubię blondynek w niebieskich makijażach, ale za to pierwszy pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie na zdjeciu wyszedl bardziej niebieski kolor niz granat:P dziekuje za komentarz:)

      Usuń
  4. świetny blog , ciesze się że na Ciebie wpadłam ;) inspirujące makijaże !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci i bardzo sie ciesze ze odwiedzilas mojego bloga:)Pozdrawiam

      Usuń
  5. Niebieski make up nie jest w moim stylu ale modelka wygląda w nim suuper. Achh w obu wygląda super, bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam i zapraszam http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń