17 mar 2013

Eleganckie brązy- skośne cieniowanie dla opadających powiek

Witam Was serdecznie:) 
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia mojego wczorajszego makeupu. Jest to szybki makijaż i nieskomplikowany dlatego idealny na co dzień, ale sprawdzi się również w towarzystwie czerwonej pomadki na wieczorne wyjścia
W makijażu oka zastosowałam nieco inne cieniowanie, takie bardziej po skosie. Taka technika nakładania cieni sprawdzi się u kobiet z opadającymi powiekami, jak też z opadającymi kącikami.

Użyte kosmetyki:
-podkład MAP airbrush kol 2NB
-puder fiksujący Dermacolor
-bronzer i rozświetlacz Sleek
-róz Benefit Posie Tint
-cienie Inglot
-kredka do oczu Avon kol. smoky ice
-kredka Benefit Eye Bright
-korektor MAC studio finish concealer nw20
-kólko korektorów KOBO
-kredka do brwi
-kredka do ust Inglot, pomadka Rimmel, blyszczyk Lancome Simmer
-tusz Rimmel 
-połówki rzęs Ardell Demi Wispies

PS. Makijaż zrobiłam zaraz po kąpieli i na zdjęciach mam jeszcze mokre włosy, stąd ta szałowa fryzura haha wybaczcie;)










Weekend minął, wszystko co dobre szybko się kończy;) życzę Wam sympatycznego poniedziałku:) 
Pozdrawiam:*

7 komentarzy:

  1. bardzo ladny ,dzienny makijaz Gosiu dla opadajacych powiek zmalowalas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :)
    muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi milo ze Wam sie podoba:) Dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń