22 mar 2013

Sesja zdjęciowa Kornelii :)

Witam Was w zimowy...nie, to nie pomyłka...poranek...u mnie biało za oknem! Wiosno gdzie jesteś???
Dzisiaj na moim blogu chciałam Wam pokazać efekty sesji zdjęciowej, która odbyła się w styczniu, ale dopiero teraz udało mi się zmontować filmik z tejże sesji właśnie, wiec będziecie miały możliwość zobaczenia wszystkiego w komplecie:)
Jak zobaczycie w wideo, studio zorganizowaliśmy w mieszkaniu, na małej powierzchni...tak niewiele potrzeba żeby powstały fajne zdjęcia:)
Bardzo miło wspominam tą sesję:) było sympatycznie, wesoło i na luzie...efekty bardzo mi się podobają...ogólnie wszyscy zadowoleni:)

Użyte kosmetyki:
dopisze ale te co zwykle;)
-cienie Inglot, czerń z paletki Sleek
-sztuczne rzęsy no name

Modelka: Kormelia
Foto: Adam FB: Adam's Photography
Makeup&Styling: Ja






I jeszcze filmik:)

 
Pozdrawiam Was cieplutko:*

12 komentarzy: