16 maj 2013

Lawendowo-kobaltowy makijaż dzienny:)

Witam:) Mam dzisiaj dla Was kolorowy makijaż, który będzie idealnie pasował do brązowych tęczówek:) Pomysł na takie połączenie kolorów wykiełkował nagle, bo miałam zrobić dzisiaj zupełnie inny makijaż. Nie wiem co mnie napadło, bo kolorystyka nie bardzo pasuje do moich tęczówek;) Eksperymentalnie zmieniłam kolor oczu na brązowy, więc będziecie mogły same ocenić z którym kolorem tęczówki ten makijaż wygląda lepiej;)

Użyte kosmetyki:
-podkład MAP airbrush
-puder fiksujący Dermacolor
-korektor MAC studio finish
-bronzer i rozświetlacz Sleek
-róż Inglot 99
-kredka do brwi
-eyeliner collection 2000
-cienie Inglot i Sleek
-tusz Rimmel Scandal Eyes
-sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies
-błyszczyk Lancome Juicy Tubes Simmer




 Pozdrawiam Was:*


13 komentarzy:

  1. Przepięknie:) Przy niebieskiej tęczówce wygląda lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie bardziej podoba przy brazowej, ale przy mojej naturalnej tragedii nie ma choc na zywo ten makijaz gasil kolor moich oczu niestetyyy bo ja tak kocham takie kolory:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Piekny, a jakich numerów cieni Pani użyła?

      Usuń
  2. Śliczny, coś w sam raz dla mnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To łap za pędzelki albooooo kiedys w końcu uda się zrobię tą zaległą sesyjkę to wypróbujemy ten makijaż;) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. pięknie Ci, a kreska jest idealna!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) ostatnio nawet mi się udają te kreski na moich koślawych powiekach;)

      Usuń
  4. ale romantyczny :)
    wyglądasz promiennie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :) wieje świeżością :)

    OdpowiedzUsuń