25 cze 2013

Klasyczne smoky eyes i czerwone usta?

Znalazłam na dysku makijaż...hm hm bardzo stary;) pochodzi chyba z 2009 roku. Może pamiętają go moje znajome Wizażanki;) Jakość bardzo słaba, ale pomijając to, chciałam Was zapytać co myślicie o łamaniu zasady "albo oczy albo usta"? Ja pamiętam, że bardzo sexy sie czułam w tym makijażu, ale mojemu mężowi się on nie bardzo podobał, gdyż stwierdził, że jest za mocny i za bardzo wyzywający;) 


Jako ciekawostkę dodam, że w tym okresie moje zbiory kosmetyczne były tak ubogie, że nie miałam niestety czerwonej pomadki;) miałam za to paletę 180 cieni, więc na ustach wylądował czerwony cień i błyszczyk. Duet ten pięknie udawał czerwoną szminkę :D

Pozdrawiam Was:*

PS. Jak Wam się podoba nowa szata graficzna bloga?:) proszę o szczere opinie:*

6 komentarzy:

  1. piękny makijaż :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny :) A propo szaty graficznej to podoba mi się , aczkolwiek czcionka dla mnie jest słabo czytelna ,ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, hmmm a tak mi się ta czcionka podoba...u mnie na monitorze jest ok, czcionka w poście jest wyraźna jedynie w komentarzach literki trochę niewyraźne, pomyślę nad zmianą...dziękuję za zwrócenie uwagi:*

      Usuń
  3. Wyglądasz pięknie w tym makijażu :)

    Zgadzam się z kami odnośnie czcionki- ciężko się czyta tekst napisany taką czcionką :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadziłam zmiany, mam nadzieję ze teraz tekst jest wyraźniejszy;) Dziękuję:*

      Usuń