1 cze 2013

Kolorowy słoneczny makijaż:)

Witam:) Słonko nam dzisiaj przyświeca, więc zachciało mi się kolorowego makijażu:) W roli głównej cień inglot 117 amc shine. Cienie nakładałam na duraline i na powiekach powstała metaliczna tafla opalizująca na złoto, zielono i turkusowo <3 Dolną powiekę rozświetliłam cieniem Inglot 111 amc shine, ale niestety aparat tego nie złapał. Efekt w słońcu piękny! kreskę namalowałam kredką Avon Glimmerstick kol. ultraviolet.




U kogo dzisiaj słonce???

Pozdrawiam Was:***

9 komentarzy:

  1. Piękne błękity :) ps. u mnie deszcz ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż ;)
    u mnie lejeeee od kilku dni :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobrażam sobie jak całość musiała pięknie wyglądać w słońcu... u mnie mimo iż ziiimno to w makijażu kolory i słońce:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie deszcz :)
    makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Krakowie deszczowo i to bardzo. A Twój makijaż piękny. Mam ten cień 117, może jutro się zainspiruje Twoim makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Cię zainspirował ten makijaż:) Dziekuję:*

      Usuń
  6. Dziękuję Wam ślicznie i przesyłam gorące promyki słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki!Cieniowanie oczywiście też :):*

    OdpowiedzUsuń