17 cze 2013

Lakier na Lato-Rimmel Rose Libertine

Witajcie Moje Drogie! To będzie mój pierwszy wpis pazurkowy:) Lakier, który Wam chciałam pokazać jest tak piękny, że postanowiłam go Wam zaprezentować w osobnym poście. Kolor idealny na lato, gdyż świetnie się komponuje z lekko muśniętymi promieniami słońca dłońmi. 
Oto on, Rimmel 405 Rose Libertine z serii "60 Seconds"



Kolor ten jest bardzo ciekawy, ponieważ jest to róż z domieszką koralu. Na zdjęciu paznokcie pomalowane jedną warstwą lakieru, widoczne są lekkie prześwity, ale nie wygląda to najgorzej;) Zwykle nakładam dwie warstwy, ale jedna warstwa lakieru schnie błyskawicznie, a na tym mi dzisiaj zależało.

Lubicie lakiery Rimmel?

Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te lakiery, a kolor jest prześliczny! Kupiłaś go niedawno? Myślisz, że jeszcze go kupię?

    OdpowiedzUsuń
  2. kupilam go jakos na poczatku roku, na stronie Rimmel Polska tego koloru nie widze, ale moze uda Ci sie go gdzies upolowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jest z nim problem ;) Ale dzięki za odp ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam lakierów z tej serii,ale wydaje się,że są bardzo fajne,kolor też ;)Gosiu,ślicznie tu u Ciebie,szata graficzna bardzo w moim stylu,kobieca i efektowna :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:* ta seria jest bardzo udana, polecam:)

      Usuń