2 wrz 2013

Fiolet z brzoskwinią :)- makijaż dzienny

Witajcie po przerwie:) Długo mnie nie było...znowu;) Ostatnio postanowiłam poprawić moją sylwetkę, która po dwóch ciążach lekko się zdefomowała;) Od pięciu tygodni ćwiczę codziennie i zdrowo się odżywiam...przy dwójce dzieci i natłoku obowiązków domowych ciężko znaleźć czas na wszystko, stąd moja blogowa nieobecność. Efekty codziennego wylewania potu są:) nastrój lepszy i w weekend powstał taki oto kolorowy makijaż:




Użyte kosmetyki:
-podkład MAP 2NB i 5Y
-róż Inglot 99
-rozświetlacz Benefit High Beam
-kredka do brwi + cień z paletki Sleek Oh so special
-kredka Benefit Eye Bright
-farbka biała Dermacolor
-cienie Inglot
-tusz Lancome + tusz Rimmel
-na ustach Benefit Posie Tint+Rimmel Vintage Pink+Lancome Simmer

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam xx

PS. w kolejnym poście pokażę moja interpretację makijażu Kim Kardashian

4 komentarze:

  1. Ładnie Gosieńko,wyglądasz świeżo i promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Jednak mi takie odcienie nie pasują :( Siebie widzę tylko w brązach :)

    OdpowiedzUsuń