3 lis 2013

Dzienne delikatnie metaliczne smoky eyes :)

Witajcie w niedzielny poranek:) Ostatnio walczę z moim aparatem, zniechęca mnie to, że nie oddaje on w pełni nasycenia kolorów w makijażach. Wczoraj pokombinowałam trochę i zrobiłam kilka zdjęc na innych ustawieniach niż zazwyczaj...efekt mi się podoba:) zdjęcia są lepszej jakości, ale to chyba wszystko co mogę "wycisnąć" z mojej kompaktowej cyfrówki;)

Makijaż jaki chciałam Wam pokazać to eleganckie smoky, lekkie, więc nadaje się również do noszenia w ciągu dnia.

Użyte kosmetyki:
-podklad Make-Up Atelier Paris airbrush 2NB i 5Y do konturowania
-korektor MAC Studio finish Concealer
-puder fiksujący Dermacolor
-róż Inglot 99
-baza pod cienie Avon
-kredka Avon Glimmerstick black ice
-cienie z mini paletki Estee Lauder
-tusz Rimmel GlamEyes
-rozświetlacz i  bronzer Sleek
-kredka do ust w naturalnym kolorze i błyszczyk Lancome




Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli! <3


8 komentarzy:

  1. Ślicznzie Gosiu wyglądasz,ostatnio sama często się tak maluję ;) Miłego popołudnia :)U mnie pada ,szaro i ponuro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:* u mnie też typowo jesienna pogoda za oknem:/

      Usuń
  2. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń