8 gru 2013

Makijaż imprezowy z dyskretnym brokatowym błyskiem:)

Chciałam Wam przedstawić makijaż, który wykonałam jako propozycję andrzejkową, ale może będzie dla którejś z Was inspiracją na Sylwestra:) Kolory jakie wykorzystałam to bordo, fiolet, złoto i brąz. Na dolne rzęsy naniosłam odrobinę złotego brokatu dzięki czemu całość prezentowała się ciekawiej i bardziej imprezowo:)
Wszystkie cienie na powiekach pochodzą z palety 180 cieni, o której sobie ostatnio przypomniałam...piękne odcienie i wykończenia tam można znaleźć <3

UWAGA: zdjęcia wykonałam w oświetleniu lampami softbox, jak też dziennym stąd różny efekt na zdjęciach. Twarzy nie blurowałam w PS, blogspot psuje mi jakość zdjęć:(







Pozdrawiam xx

22 komentarze:

  1. Pięknie skomponowane kolory z kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie i bardzo do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Gosiu !
    Co do blurowania to musisz sobie odznaczyć w google + automatyczną korektę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, odznaczylam:) mam nadzieje ze juz nie bedzie sie blurowalo samo

      Usuń
  4. Wyglądasz przepięknie! Tak promiennie... a efekt blurowania akurat w tym przypadku pasuje jak ulał, daje fajny efekt fotkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* ja nie lubię takiego sztucznego efektu, blura nie używam...mam nadzieję, że w kolejnych postach już będzie ok;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może być do pracy;) kwestia indywidualna...ja bym do pracy brokatu i rzęs nie nałożyła;) Dziękuję:*

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorów tych trzech kolorów na powiece i śliczna pomadka. Całość pięknie rześka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, niezwykle efektowny. Mogłabyś zdradzić jakiego modelu aparatu używasz, niezwykle dokładnie widać każdy szczgół makijażu.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Od niedawna zdjęcia robię lustrzanką Nikon D3100 ze standardowym obiektywem

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się subtelny blask:) Pomysł z naniesieniem niewielkiej ilości złotego brokatu okazał się strzałem w dziesiątkę:)

    Jeśli nie chcesz, aby blogger ingerował w jakość Twoich zdjęć, zapisz je jako png:) Zauważyłam, że program modyfikuje jpg, png nie rusza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) jeśli chodzi o zdjęcia to pozmieniałam ustawienia i mam nadzieję, że już będzie ok

      Usuń