6 gru 2013

Mini zakupy:)

Kilka kosmetyków wskoczyło ostatnio do mojego kufra. Nie jest ich dużo, bo nie mam manii kupowania;) Moje zakupy są zawsze dokładnie przekalkulowane, przemyślane i jak trafię na produkt, który mi odpowiada to pozostaje mu wierna;)

Oto produkty, o które musiałam uzupełnić "kosmetyczkę":




1. Mehron Brush Cleaner- to kolejna buteleczka, płyn ten bardzo dobrze czyści i dezynfekuje pędzle, lubię go:)
2. Dermacolor Fixing Powder kol.P1- nie pamiętam które to już opakowanie pudru, używam go od kilku lat i uwielbiam <3
3. tusz do rzęs Benefit They're real- zakupiłam po raz pierwszy i oswajam się z nim;)
4. podkład MAC Studio Fix kol. NC20-to moja pierwsza buteleczka i raczej ostatnia;)

Czy zainteresował Was któryś z tych produktów i chciałybyście recenzje? Napiszcie proszę w komentarzach:)

Pozdrawiam xx

4 komentarze:

  1. Ja jestem ciekawa tuszu. Przymierzałam się do jego zakupu kilka razy, raz miałam nawet w koszyku, ale odłożyłam na półkę. Ciekawa jestem Twojej opinii , chętnie zobaczę jak prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się długo wahałam i po ostatniej wtopie z tuszem Lancome zdecydowałam się na mini wersję. Używam go od ok 2 tygodni więc już co nieco mogę o nim napisać:) Dziękuję:*

      Usuń
  2. A ja chetnie poznalabym Twoja opinie na temat tego podkladu z Mac. Moze recenzja polaczona z testem na zywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład Mac chciałam jeszcze w ten sam dzień puścic w świat, ale nikt nie chciał, więc muszę się z nim zaprzyjaźnić haha myślę, że uda mi się zrobić video;) dziękuję za komentarz:*

      Usuń