7 gru 2013

Złoty z lawendowym akcentem

Witajcie:) Być może pląsacie teraz na mikołajkowych imprezach, ja siadam i nadrabiam blogowe zaległosci...a mam ich sporo:( W najbliższym czasie przygotuję recenzję tuszu Benefit They're real i podkładu MAC (wraz z video), a póki co mam dla Was makijaż, który wykonałam na imprezę andrzejkową dla Eweliny. Ślicznie wyglądała <3. Zresztą oceńcie same:)



-cienie Inglot, lawednowy z palety 180
-róż inglot 99
-bronzer i rozświetlacz Sleek
-konturówka Inglot, szminka Rimmel Vintage Pink, błyszczyk Lancome Ticked Pink
-kredka Benefit Eye Bright
-baza pod cienie Avon i Urban Decay Sin
-sztuczne rzęsy połówki
-tusz Benefit They're real

Napiszcie czy Wam się podoba:)
Pozdrawiam xx

10 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, aczkolwiek dość delikatny jak na makijaz imprezowy. Jakich cieni z Inglota użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dość błyszcząco na żywo, światło z soft boxów rozjaśniło nieco efekt końcowy. Zawsze pytam modelkę/klientkę czy chce jeszcze mocniej zaznaczone oko, nie chciała;) potem pomyślałam, że jednak pasowała by tu czarna kredka na lini wodnej i mogłam to spróbować przeforsować;) Cienie 111, 112, 53 jeszcze jakieś cieliste i rozświetlające...sporo tego było, ale to są te główne:) Dziękuję:*

      Usuń
  2. piękny, a i modelka przecudnej urody :)

    buźkę wygładziłaś trochę w ps?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko nie wygładzałam:( nie wiem dlaczego po wrzuceniu na bloga zdjęcie się bluruje, to samo jest na moim fanpage i wygląda tak jak powinno...nie mam pojęcia o co chodzi, może ktoś mi podpowie dlaczego tak się dzieje help:/ Dziękuję za miły komentarz:*

      Usuń
  3. klasyczny i elegancki :) wielu osobom się na pewno spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowy akcent współgra z urodą Eweliny:)

    OdpowiedzUsuń