26 sty 2014

Granatowy smok:)

Wczoraj kolejny raz miałam przyjemność malować Asię ( poprzedni: makijaż imprezowy z kobaltową kreską). Bardzo się cieszę, że Asia obdarzyła mnie ponownie zaufaniem i zgłosiła się do mnie na makijaż :) Wykonałam granatowe smoky eyes (właściwie to był kobalt, ale troszkę kolor został przygaszony przez bazę z czarnej kredki).




Kosmetyki:
-podkład MAC Studio Fix Fluid
-corektor Kobo i Collection 1 i 2
-puder fiksujący Dermacolor P1
-bronzer z Contour Kit Sleek
-mix różu Inglot
-jako rozświetlacz pigment Inglot 180
-kredka Eye Bright Benetit
-cienie Inglot i Sleek (dopisze numerki;))
-czarna kredka Avon Glimmerstick Black Ice
-kredka do brwi
-tusz Benefit They're Real
-połówki sztucznych rzęs
-Loreal Million Lashes Glitter Top Coat
-konturowka Inglot 67, szminka Rimmel Vintage Pink, błyszczyk bezbarwny Lancome

Pozdrawiam xx

9 komentarzy:

  1. świetny makijaż, rewelacyjne roztarcia!
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Asia też była zadowolona:D to cudowne uczucie widzieć ten błysk w oku i radość na twarzy osoby, którą się maluje <3

      Usuń
  2. Blondynka z ciemnym makijazem to jest to .!
    Czemu nie mozemy sie doczekac nowych slicznych makijazy ????

    OdpowiedzUsuń
  3. እኛ የተለያዩ የጤና ችግሮች ሕክምና, ተሰጥቷል እና እህል ሙሉ በሙሉ በሽታ ለመፈወስ የሚያስችል መድኃኒት በመጠቀም መፍትሔ ይሰጣሉ.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń