4 sty 2014

MAC Studio Fix Fluid- moja opinia i test na żywo

Witajcie:) W dzisiejszym poście chciałam się z Wami podzielić opinią na temat podkładu MAC Studio Fix Fluid. Zawarłam ją w filmie:) Miałam troszkę problemów z jego nagraniem, bo mój aparat nie łapał odpowiedniej ostrości. Udało mi się jednak go zmontować, zapraszam zatem do oglądania recenzji i testu na żywo.



Chciałam tylko uzupełnić tą recenzję o dwa słowa na temat opakowania. Otóż nie jest ono praktyczne. Po pierwsze nie widać poziomu zużycia podkładu, bo produkt skutecznie oblepia ścianki buteleczki i jedynie można luknąć przez otwór i ocenić "na oko" ile kosmetyku pozostało. Po drugie nie mam pojęcia jak wydobędę pozostałości podkładu, które znajdują się na ściankach opakowania:/ obawiam się, że będzie to niemożliwe.

Dajcie znać co myślicie na temat tego kosmetyku jeśli miałyście z nim styczność:)

Pozdrawiam Was xx

1 komentarz:

  1. Chyba faktycznie nie uda sie wydobycia podkładu ze ścianek buteleczki.

    OdpowiedzUsuń