12 sty 2014

O dwóch takich...korektorach Collection 2000:)

Dzisiaj opowiem Wam o korektorach Lasting Perfection od Collection 2000, które ostatnio zyskały duży rozgłos na blogach i YT. Ja również podążyłam za tłumem i zakupiłam nie jeden, a od razu dwa odcienie tego kosmetyku;) Z myślą o różnych partiach twarzy w moje ręcę wpadł odcień 1 Fair i 2 Light.





Opakowanie z wygodnym aplikatorem zawiera 4g produktu. Od strony wizualnej opakowanie nie zaskakuje niczym specjalnym, jest skromne, niepozorne i wygląda tanio;) w dodatku nadruk w ekspresowym tempie się ściera.

Cena: ok 5 GBP

Tak jak już wspomniałam powyżej kupiłam dwa odcienie z myślą o różnych zastosowaniach. Korektora w kolorze FAIR używam na obszar pod oczami, a także do rozświetlenia łuku brwiowego. Natomiast odcienia LIGHT do zakrycia niedoskonałości skórnych.



Konsystencja tego kosmetyku jest gęsta, kremowa, podczas rozprowadzania trochę tępa. Produkt świetnie napigmentowany. Należy go bardzo szybko rozprowadzić palcami lub pędzelkiem, gdyż po chwili zastyga na skórze.

A oto efekt po użyciu korektora:
Zdjęcia zrobione w świetle dziennym, przy oknie, bez użycia nawet minimalnej ilości programu do obróbki zdjęć.



Produkt ten bardzo dobrze radzi sobie z wypryskami i przebarwieniami. Według mojej oceny jest bardzo mocno kryjący. Odpowiednio roztarty na skórze nie odznacza się, nie tworzy widocznej powłoki. Jest bardzo trwały! Nie ściera się, nie zbiera w zmarszczkach, nie waży się, nie rozwarstwia. Ze względu na to, że nie jest to korektor rozświetlający, a ma on matową i dosyć ciężką konsystencję radziłabym jednak stosować go w bardzo małej ilości jeśli chodzi o skórę pod oczami, gdyż kosmetyk ten może podkreślić zmarszczki.

UWAGA: Ciemnieje po nałożeniu, dlatego trzeba to wziąć pod uwagę przy wyborze odcienia.

W mojej ocenie jest to świetny produkt, w bardzo przystępnej cenie. PEREŁKA! Warto go mieć:) POLECAM:)

Pozdrawiam xx

4 komentarze:

  1. Przyznam, że korektor jest bardzo ciekawy, myślę że jak będę miała możliwość jego zakupu to bez wahania kupię, ponieważ na moje cienie pod oczami ledwo który korektor daje radę :D a ten pięknie wszystko tuszuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fair chyba zdał by u mnie egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób go poleca więc i ja chciałabym go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie o nim słyszę i wkońcu muszę się skusić! :) jak narazie używam mac prolongwear i poszukuję rozświetlającego w przystępnej cenie..

    OdpowiedzUsuń